FIGYELEM!

Az órákon csak érvényes versenyengedéllyel és sportorvosi igazolással lehet részt venni

 

A kialakult helyzet miatt az órákon való részvétel LIMITÁLT és a REGISZTRÁCIÓ KÖTELEZŐ!

 A teremben kihelyezett fertőtlenítők használata KÖTELEZŐ! Használj törölközőt padon, edzőszőnyegen.  Amennyiben egy kicsit is érzed magadon, hogy beteg vagy esetleg nem érzed jól magad kérlek maradj otthon!

Physio T.S.

 

Kiscsoportos Physio Training System 8 hetes szisztematikus edzés, ahol kiscsoportban tervszerűen építjük fel az edzésprogramod, hogy a program végére jobb mozgásfunkciót, jobb eredményt érj el.Ha nem csak a kikapcsolódás és a stressz levezetése a cél, hanem szeretnéd inteligens keretek között a fittségedből kihozni a legtöbbet személyi edző mellett, akkor ez a legjobb választás.

EDZÉSEK

Félprivát

 

Olyan személyeket várok erre az órára, akiknek valamilyen okból kifolyólag speciális edzésre van szükségük. Pl: műtét, sérülés rehabilitációja utáni regeneráció, mozgás során fellépő fájdalom, szülés utáni regeneráció, sportspecifikus edzés, versenysport kiegészítő edzés, erősen korlátozott mozgásfunkciók... Ha nem rendelkezel ilyennel, a Kiscsoportos Physio T.S. jó választás számodra. Ha nincs speciális célod, ezzel az órával a célunk, hogy integrálhatóvá válj más óratípusokra.

 

Több hetes rendszerben gondolkodva ezen az órán az egyéni fejlesztés jobban preferálható.

 

CrossTraining

 

Az az edzés, amely a legtöbb képességet összegzi. Nem árulok zsákbamacskát, egyszerű köredzés - szakértelemmel, meghatározott munka és pihenőidővel. Az egyes állomásokon minden gyakorlat könnyíthető, nehezíthető, így az órán a kisebb és nagyobb kondícióval rendelkezők is megtalálják a számukra megfelelő kihívást.

TRX+

 

Főként felfüggeszthető edzőhevederrel végzett edzés kezdőknek és középhaladóknak. A TRX-et már sokan ismerik. Hasznos, innovatív, de nem mindenre kiterjedő, így az órán további eszközök, eszköz nélküli gyakorlatok is szerepet kaphatnak. Úgy gondolom, hogy egy edzésen a módszernek kell megválasztania az eszközöket, nem pedig fordítva. Többnyire a saját testsúlyod önként megválasztott %-val dolgozol, így az intenzitást te magad az edzettségednek megfelelően szabályozhatod. Kell ennél jobb kezdés?

 

REGISZTRÁLJ ÓRÁINKRA!

Kezdő CrossTraining

 

Ha már ott motoszkál a fejedben a tipikus "kellene valamit mozognom", akkor ez az edzés tökéletes választás. Kezdők és újrakezdők számára kialakított óra. Figyelek arra, hogy kellő mértékű, de nem túl erős impulzust kapj, amitől élmény és nem szenvedés lesz a mozgás.

 

A legnehezebb gyakorlat az edzőteremig eljutás.

 

KAPCSOLAT

Sárvár 9600

Szaput sétány 2. (Petőfi ltp. vége, volt Barneváli bolt)

06 70 319 1554

office@physiosarvar.hu

www.physiosarvar.hu

Physio Sport Egyesület  a  Nemzeti Funkcionális Fitneszversenyzési Sportági Szövetség tagja

Az oldal átalakítás alatt! Az esetleges hibákért elnézést kérünk!

© 2020 physiosarvar.hu @markfuzi